ebruu40 Kızlar birsey soracam ya ben 16 hafta hamileyim plesantam assagida kassiklarimda ve belimde cok agri oluyor normalmi aranizda bunu yasayan varmi
Anneperi ebruu40 bunu yasayan bir arkadasım bu hafta doğuma girecek çanakkaleden geldi doktor bu hastane de yaptıramayız doğumu demiş Zeynep kamilde takip ediliyor büyük biryerde doğum yapmasını önermiş doktoru
onehappymoom ebruu40 benimde aynı şekildeydi 24 haftaya girdik yukarı çıkmış yani zamanla yukarı çıkıyor endişe etme ama sürekli yürüyüş yapmaktan ağır kaldırmaktan sakın kanaman olabilir
Anneperi ebruu40 şikayeti yoktu bildiğim kadarıyla sadece büyük ve teşekküllü bir hastane olsun isteniyor rahme yapışmış olabilir kan lazım olabilir vs denilmiş erken alınacakmış vs