Merhaba kızlar, 31 haftalık hamileyim. 3.trimestera girdiğimden beri asla geçmeyen vajina kokum var. Her gün duş alıyorum. Sebamed vajina yıkama jeli kullanıyorum iki kere üst üste. Asla tüylü de bırakmıyorum. Ama duştan çıktıktan sonra bile sanki hiç duş almamışım gibi kokuyor. Sizde de oluyor mu nasıl geçer bu?