Kbradyr ben kullandım ikisinden de ama malesef sonradan içeriklerini öğrenince bir daha ağzıma koymadım.hem bir bardağının içinde 7-9 küp şeker değerinde şeker var,hem de içerisindeki rezene oranları binde bir oranda,zaten hiç işe de yaramadı.
Ben de aktardan rezene tohumu alıp direkt onu kullanmaya başladım,daha doğal daha sağlıklı.