Aysrgn Merhabalar, 2018 aralık ayında seseryan doğum yaptım şimdi 9 şubatda 2. Bebeğim için gün verdi dr, 2. Sezeryan tecrübesini paylaşır msnz? Korku var çok fazla ne yaşayacağımı bildiğimden midir bilmiyorum ama çok korkuyorum 😔
Kubra34-44 Aysrgn korkma herkesın acı eşiği çok farklı 6 gün önce 2. Sezeryanla dünyaya geldı bebegım ve ilkine göre çok daha zordu benım ıcın daha ağırdı aynı yerden tekrar kesılmesı
Suelifemir Aysrgn benim ilkim zor oldu ikincim kolay oldu 3. De acayip bir korku var nasıl olıcak bilmiyorum 😥
gecekusuanne Aysrgn ya bende eylül 2018 de yaptim subat 27 sinde nasipse 2. Yi olcam asiri korkuyorum 😢
Aysrgn Kubra34-44 size de hayırlı olsun geçmiş olsun ben ilkinde çok fazla ağrı çekmedim ama afedersiniz gaz sancım çok oldu kırkım çıkana kadar resmen ben gazlıydım bebek yerine kıvrandırıyordu😱
Aysrgn Zeynsare aynı diye biliyorum pazartesi son kontorlüm var sorucam dr bakalım hayırlısı ile sağlıkla doğsun tüm bebekler 🙏🏻
gecekusuanne Zeynsare benim doktor ayni yerden kesi yapcam o yuzden biraz fazladan acin olabilir ilkine gore dedi
Derya034 gecekusuanne Merhaba merak etme cnm 2ciyi hiç ağrı olmuyor emin ol banada öyle dediler çok şükür çok çok iyiydim
Mervemm Aysrgn bende 2 sezeryan oldum. 2 ci çok kolay emin ilkine göre. İyileşme suresi biliyorsun nsl hareket edecegini. O yüzden tecrübelisin