Yemekten hemen sonra sakız çiğnemeye başlıyorum soda içiyorum süt içiyorum iyi geliyor yine şükür ama doktordan bi ilaç isteyeceğim çok baş edemezsem ilaç alırım. Siz de deneyin bi ilaç en son çare olsun… Aç kalmayın ve bi anda çok yemeyin ikisinde de fazlasıyla yanma yapıyor maalesef