İyi akşamlar hanımlar 7+4 de kontrole gittik kalp atışını dinlemek için doktor kalp atışını şuan dinleyemiyoruz ama atış var dedi ultrason da gösterdi tekrar 2 Li taramayı yaptır öyle gel dedi çok aklıma takıldı ya 2.bebeğim bu arada hiç başıma böyle bişey gelmedi kalp atımı güzel dedi tekrar çağırması gerekmiyormuydu acaba haftaya tekrar gelelim dinleyelim dedim gerek yok atış ritmi güzel dedi ilçede yaşıyorum 1 tane doktor var özele gidicem ama daha gidemedik içim içimi yiyor ya