busrabrbr Annişler bebek arabası 4,000 den 2,800 e düşecek e bebekte indirimle 6 şubatta , kullanan var mı bu arabayı alan kullanan yorumu olan , tecrübelerinizi bekliyorummmm lütfennn
asilbabysmother busrabrbr düşüyor mu o kadar fiyatlar. Birde stoğu oluyor mu. Daha kasımda aldık bizde güzeldi. Katlanıyor, tekerlekleri çıkabiliyor. Puset falan iyi zaten ayrıca oto koltuk da almıştım
asilbabysmother busrabrbr merhabalar. İndirimi yakalayabildiniz mi merak ettim. Gerçekten güzel indirim olmuş
Tugce3561 busrabrbr ben aldım henüz kullanmadım ama severek aldım kullanışlı görünüyor duruşu vs de iyi kaliteli bayaa
busrabrbr Tugce3561 kaç yaşına kadar kullanabiliriz acaba bebek büyüdükçe ayak kısmı küçük olur mı sizce
Tugce3561 busrabrbr diğer traveller gibi değil ayak kısmı aşağı sarkıyor büyüyünce de rahatlıkla kullanılacağını düşünüyorum mağazaya gidip görerek almayacaksanız youtube da kurulum videosu var ordan bakarsanız daha detaylı anlamış olursunuz
busrabrbr Tugce3561 YouTube da bulamadım ya kurulum videosunu sadece bir çocuk var ürünü almış onu gösteriyor 😢
busraydnc busrabrbr bizde bundan aldık henüz kullanmak nasip olmadı bakalım ama güzel gibi benimde elimizde içine sindi ama indirime girmiş görünce üzüldüm bi tık kasım da almıştım 🙈
busrabrbr busraydnc olsunn nasip 🥰 ben de mağazada görmediğim sadece internette gördüm ama kararsız kaldım katlanınca cok cok Büyük mü duruyor
busraydnc busrabrbr aşırı büyük değil normal travel sistemler gibi bizim arabamızda geniş rahatça bagaja koyabiliriz
busrabrbr asilbabysmother e bebekte Şubat indirimler başladı her gün farklı ürünlerde %28 indirim var bişeyler almaya başladım ben de şimdi indirimlerden bi bakın isterseniz 🥰 bu arada geröekten normal fiyatından indirim oluyır yani gerçekten düşüyor fiyatlar baya bi ben de şaşırdım
busrabrbr asilbabysmother teşekkür ederimm bişey daha sorucam sizce bebek büyüdükçe küçük gelir mi ayak kısmı nasıl durur acaba 🤔
asilbabymom Ben de s-go almıştım. Kanz marka bebek arabaları Alman üretimi oldugundan ve cevremdeki cogu kisi memnun kaldigi icin tercih ettim. Henuz nasip olmadi kullanmak. Ama durusu gorunusu kullanisi bakimindan gayet saglam bir bebek arabasina benziyor ✨
asilbabysmother busrabrbr bir portbebe birde puseti oluyor. Puset ilk 3 ay demişti mağazada çalışan büyüyünce portbebeye geçiyormuşuz. Yani çocuklar çok fazla arabada da durmuyor ki artık. İhtiyacı karşılayacak nitelikte bence. 3-4 kere mağazaya gidip en sonunda almıştım, çok da abartacak bir şey yokmuş aslında 😀
symabskrt Bende s go aldım 5 bine yılbaşından önce henüz kullanmadık ama sürüşü denedim gayet rahat manevra puseti ağır değil oto koltuk olarak kullanılıyor tekerleri çıkabiliyor şuan civilin sitesinde 4 bin e indi