Okanbanu bende çatlatma iğnesi sonra ağrı vs oldu test yaptım ve pozitif çıktı meğer iğneden dolayıymış en az 14 gün geçmes gerekiyor bizde tabi hamile sanıp herkese söyledik sonu hüsran oldu ama ikinci çatlatma iğnemde şuan hamileyim gerçekten çok şükür adet günün geçmeden hiç birşey yapma derim