ozzlemk Kızlar merhaba 6+6 ikizlere gebeyim bazen karnımda şişlik hissediyorum yani hazımsızlık gibi normal mi sizce bu zamanlarda
buglemada4 ozzlemk bende 6+0 haftalık hamileyim nefes alamıyorum sanki son ayımdyım çok ciddi bir şişkinlik hissi var