Arkadaşlar benim bir yıl önce sağ tüpümde dış gebelik olmuştu iki doz aralıklı mtx olmasına rağmen düşmedi ve ameliyatla tüpün alındı.. Şimdi diğer taraftan hamile kaldığıma seviniyordum ki beta yine düzenli değil. Bu sefer de ameliyat olmasından çok korkuyorum dayanamayacak gibiyim.. iki doz iğneyi aynı anda vurmalarını isticem ama ameliyat gerekirse bana istanbul Avrupa yakası doktor hastane önerir misiniz ? Bir haftada değerim düştü diyenler var ben bir buçuk ay takipten sonra ameliyat olmuştum öncekinde