tazecikannee 28 haftalik olduk sezaryan olacağım için doktor 13 Nisan dedi ama ben 10 Nisan olsun demiştim öyle kaldı bir daha konuşalım olabilir dedi benim 2.gebeligim 10 yıl aradan sonra yeniden aynı heyecanla hevesle bekliyorum rabbim sağlıkla sihhatle kavuşmayı,sağlıkla sihhatle büyütmeyi nasip etsin