symabskrt Kızlar ikiz gebeyim 20.haftam yenidogan da hemen emzik biberon ihtiyacı oluyor mu oluyorsa hangi marka önerirsiniz?
beyzacmvrc symabskrt bence alalım kenarda dursun zaten alinacak. Emzikleri Philips avent aldım ama biberonu daha almadım onuda indirimli yakalarsam yine avent alirim o olmazsa da la dusunuyorum
Hallerimvarbenim symabskrt Emzik Philips avent aldık biberon da Dr. Browns aldık canım e bebekte Şubat indirimi var fiyatları düşmüştür baya canım alacaksan kaçırma simdi
Asliormanci symabskrt tomme tıppe antikolik cam alsım epey arastırdım inşllak emer kullanmaz ama her ihtimale karşı çantamızda durmalı gaz yapmayan anne memesine en yakın olanları almalıyız ve cam almalıyız bence