Mugeliya valla ben muayene ye gittiğim de kayıt açan kıza sordum detaylı ne kadar diye 650-750 arası bisey olmasi lazım dedi
Sonra geçen gün Randevu için aradım 600 lira dediler. Geçen sene de aynıydı zam gelmemiş heralde. Aslında doğum ve muayene ücretlerine zam geldi hep ama bende şaşırdım
Normalden buraya mi gidiyorsunuz sizde muayenelere