Merhabalar sat 28 aralık bu ay olmadım iki tane test yaptım ikiside pozitif çıktı bugün doktora gittiğimde keseyi göremedi şuan bişe göremiyorum dedi kan verecek miyim dedim gerek yok 10 gün snra gel dedi başına gelen var mı? Keseyi kaçıncı haftada gördünüz ?