Ben ikinci çocuğu ma hamileyim ilk çocuğum erkek eşim kayim babamın adı koyalım dedi bende koydun ikinci çocuğum da. Kız annesinin adını koymak istiyor ama ben istemiyorum çünkü ismi güzel değil ismide oruç bide daha hamile bile değildim eşim dediki erkek olursa kardeşim in adı ni koyalım kız olursa da ne istersen koy dedi ama şimdi de diyorki annemin adını koymassak zoruna gider iki isim koyalım diyor ben tek isim istiyorum oğlumun ismide Ömer Ömer isminin yanına hangi kız isimleri güzel olur