amine2023 Kızlar 37+2 yiz. Bugün nts miz vardı. Doktor nts için bişey demedi ama benim kasılmalarım var. Acaba bu kasılmalar sancı mı. Nts den anlayan varsa bi söyleyebilir mi 🙏🏼☺️
_almirasmom _Damlamumci_16 doktordan doktora degısır ben ozele gıdıyorum doktorum 30. Haftada baslattı her hafta dogum a kadar devam dedi sızınde doktorunuzla danısmanız lazım
_almirasmom _Damlamumci_16 soyluyor genelde doktorlar muayneye gıttınızde ıste dıer muaynedenat olcak yada su haftanızda nst baslıcak dıye 🙏
Babykalamar Sanciniz yok 40 uzeri duzenliyse sanci kabul ediliyor benim 35. Haftamda duzenli dogum sancim vardi bisey hissetmemistim