Kubrakocerr İkinci gebeliğim 17+3 olduk ama hala hareket hissetmiyorum sizler ne zaman hissettiniz kızlar
Ezgikiran Kubrakocerr 2. Gebeligim 15+4 te hissettm suan 16+3 ama hala otururken falan hissedemiyorm yatarken hissediyorm
Kubrakocerr Sermec27 ilk oğlumu bende 18 de hissettim şimdi ikinci gebeliğimde erkek ama daha hissetmedim😞