Ao526- byzahtb Randevum yarın 🙈 Ne varsa denedim ama hep bir yanma oldu 🙈 Sanırım doktorun ilacına muhtacım 😂 Teşekkür ederim yorum için ❤️
Ao526- byzahtb Bu gün kontrolüm oldu gaviskon şurup yazdı hemde 3 kutu 😂 şuanlık nefes aldırdı 😍 Teşekkür ederim yorum için ❤️
byzahtb Ao526- Rica ederim canım ne demek iyyi yaşayan bilir mi 2 kutu var az az içtim bağımlı yapmadım kendimi şifa olsundoktorlar eczacılar bunları veriyor mağlum bebekte herşey içemiyoruz