_mom97 Bebeginizi gobek bagi dustukten sonra mi yikadiniz yoksa dusmeden mi? İlk cocugumda kayinvalidem ustunu ortup yikiyodu gobeginin 1 hafta sonrada dustu ama ikinci bebegimi dusmeden yikamak istemiyorum bu sefer
Bernnnaaaa _mom97 ben düştükten sonra yıkadım ama düşmeden yıkayan da çok var görüyorum hep kuzenim de öyle yaptı ama enfeksiyon riskini göze alamadım düştükten sonra yıkadım