elaymoms açlık tokluk ve 3 aylık şekerime baktırdı önce doktorum açlık sınırdaydı diğerleri iyiydi bir doktorum yapalım diğeri yapmayalım dedi bende risk almamak için sonradan bişe olursa suçlu hissetmemek için yaptırdım çünkü şekerin varsa ve önlem alınmazsa sonuçları kötü yaptırılmalı bence hayatımızda yediğimiz herşey hormonlu ve bu kadar sağlıksızken o içeceği kötülemek saçmalık geldi bana açlık şekerim sınırda çıktı diğerleri iyiydi tempolu yürüyüş ve diyetle düşürüyorum her sabah ölçüm yapıyorum