ezgiolcan Kızlar 35 haftalık olduk doğum temizliğine başladım ister istemez benim yapmam gerekenler var yoruluyorum.İki gündür sırtımda omzumun altında çok ağrı var yatarken bile acıyor doktora sormadım henüz ama krem kullanımında bi zarar var mı bilginiz var kas gevşetici sürsem?
EzelUnal18 ezgiolcan benimde bi ara bel ağrım olmuştu canım yürüyemiyordum artık o derece doktora gittim yapacak hiç bişey yok dedi krem falan kullanamazsın dedi o yüzden hiç bişey kullanamadım