sezsez Benim de 3 tane miyomum var ikisi size denilen gibi rahme uzak yerde ama birisi saplı miyom olarak geciyor rahmin tam ortasında. 10. Haftamiza az kaldı. Allah’a bin şükür herhangi bir sıkıntımız yok arada cok hafif ağrı yapiyor o kadar. Ayrica doktorum bebegimin büyüdükçe miyomu ittiğini söyledi. Bu süreçte aklınıza kotu bir sey getirmeyin, kendinize ve bebeğinize güvenin ve ağrınız olduğu zaman iyi şeyler düşünün, gün icinde hep gülümseyin en etkili ağrı kesici bence, moral çok önemli 🌸