F80mnur benımde gelmiyordu. Daha dogrusu ben öyle sanıyordum. Emzirme danısmanı geldi odama kendisi makina ile sağdıgımı gorunce bırakıp, el ile sağım yaparsam daha cabuk gelecegini söylemişti. Sütünüzde var demıstı. Uygulamalı olarak kendisi gösterdi. Gogsunuz acıyor ama gerçekten geliyor basta 1-2 damla sonra gittikce artıyor. Eger halen hast iseniz bi destek alın ücretsiz yardımcı oluyorlar. Sarılık malesefki oluyorlar. Oglumda olmustı 1 haftada düzeldi sık sık emzirince.
Ilık dus almanızı tavsiye ederim
Üzülmeyin sütünüz var sizinde eliniz ile sıkın