Kızlar normalde sabah bulantıları olur dimi. Kızıma hamileyken de sabahları midem bulanırdı. 6+2 yim iki gündür sabahları çok iyiyim. Akşam 5 gibi başlıyor bulantılar uyuyana kadar devam 🤷🏻♀️ böyle akşam bulantısı yaşayanlar var mı merak ettim bana biraz tuhaf geldi🙂