Bizde 25+1 haftalığız bende genelde kasıklarımda hissediyorum bebeği, Göbek deliginin oraya çok nadir çıkıyor, bir sorun olurmu bilmiyorum ama muayenelerde birsey demiyorlar herşey normal diyorlar. Tekmeleri vajinada ve enćokta idrar kesesine basıyor gibi onun içinde sürekli bir tuveletim varmış hissi uyandırıyor. Hatta bir ara idrar yolu enfeksiyonu oldum sanmıştım 😂