Arkadaşlar bir sorum olacak. 8 haftalik gebeyim ama biraz zor geçiyor bulantı halsizlik vs. Bulantidan gün boyu bir şey yiyip içemiyorum yeri geliyor su bile içemiyorum. devlet kurumunda çalışıyorum. Bu sebeplerden rapor istesem alabilir miyim sizce? Bu durumu yaşayıp rapor alabilen var mı?