hayalperest2310 Hulya2626 ben ondan hiç memnun kalmadım onun yüzünden tedavime geç kaldım tedavisi olan şeyi yapması gereken şeyi bana yaptırdı İstanbul a geldim kaç ayda ancak kurtuldum baya da gec kaldım
Syyma Benas Ona gebe kalmadan önce gitmiştim. Ama hastası çok olduğu için çok az ilgileniyor ve çok da bilgilendirme yapmıyor. Ben memnun kalmadım. Ama kalan arkadaşlarım var:)
Syyma Ben Yasemin Karamana gidiyorum 25 haftalık gebeyim onda başladım fakat konuşmaları hep sezeryana yönelik. Ve bana o sıcaklığı vermedi. Allah nasip ederse normal doğum yapmak istiyorum. O yüzden değiştiricem doktorumu
hayalperest2310 Syyma aynn çok iyi bir doktor ben sıra bulamadığım için Şebnem e gitmiştim bin pişman oldum