Neslicikk Kızlar 6+6 hamileyim haftasonu tansiyonum cıktı 15e şimdi normal. tansiyonu çıkan varmı ınternette bazı şeyler okudum korktum bebeğe zararı varmı
Ozgekuzey17 Evet bebeğe kan akışını etkiliyor , genelde hamilelerde 14ü bile görmek istemiyor doktorlar benim 13 ken ilaca basladık bence bir kontrole gidin ve doktorunuzla paylaşın , geçmiş olsun
Ozgekuzey17 Neslicikk Alfamed kullanıyoruz günde 3 kez yükseldikten sonra içmenin bi anlamı yok dedi doktorum, siz sorabildiniz mi doktorunuza
Neslicikk Ozgekuzey17 cnm bn ilacı aldım doktorada gittim bi kaçgündür tansiyonum normal benim hastneye gidince cıkıyo sanırım hastane fobim var
Ozgekuzey17 Neslicikk O da olabilir stresten ama dogumda da yukselmez insallah stresten en tehlikeli kısmı o , herseyincaresi var o zaöan da sezsryana alıyoruz hemen dedi doktorum bana sen hiç kafana takma 🙏
Neslicikk Ozgekuzey17 cnm doğuma stressiz giren varmı o zmn herkesin yükseliyo bnm doktorum gayet rahat anlatıyo