1 hafta önce 5 haftalikken gitmiştim aynen sizinki gibi bomboş bir kese gördüm. Çok takıldı kafama. Günlerim geçmek bilmedi. Bundan önce 2 düşüğüm de vardı. Aynı şeyleri yaşatmaktan cok korktum. Sürekli bi şeyler okuyorum, kafam daha da karışıyor. Sonra okumayi bırakıp “Allah’ın dediği olur” idrakiyle hareket ettim. Bugün gittim, 6+4 de hem bebeğimi gördüm, hem kalp atışını duydum elhamdulillah🤲🏻 Allah size ve bekleyen herkese sağlıkla kavuşmayı nasip etsin.
Sonra, 6 yaşında kızımın ultrason fotoğraflarına baktım. İlk kalp atışı ve görüntüsü 7+2 de görülmüş mesela. İnsan unutuyor :) çok acele etmeden gerçek manada tevekkül ile yaradana emanet etmek en güzeli ❤️🤲🏻 bizi evlat nimeti ile mükâfatlandıran Allah’a hamdolsun😌❤️