Tecrübeli annelerin bebeğim 6 aylık bu zamana kadar anne sütü aldı şuan pek yetmiyor ona anne sütü ek gıda dönemindeyim ek gıda ile de karnını doyuramıyor zaten pek yemiyor ne yapıyorsam ona yoğurdu hatta tatlı meyveleri bile zar zor bir iki ağız alıyor mama desteğine ihtiyacım var sizce formül mama mı kaşık mama mı vereyim ?