Nzlsgt_1
Yani ben acıkcası korsenin cokta fayda sağlıcagını sanmıyorum
2 sezeryan oldum 3.olucam hiç birinde kullanmadım. Onun yerine uzun bel tayt gibi seyler giydim.
Üstelik dogum yazın ise korse hiç tavsiye etmem. Dikiş kısmı terliyor. Oranın kuru kalması lazım hava alması gerekiyor cabuk toparlanması için
Bazı doktorlar öneriyor bazısıda önermiyor. Ben dedigim gibi kullanılma tarafı değilim ama yinede sormustum doktoruma oda tavsiye etmedi
Kilo konusuna gelince verirsiniz üzülmeyin. Her 2 gebeliğimde ayrı ayrı ben sizden cok daha fazla aldım. 30 kg her birinde
İlkini 1 senede digerini 6 ayda verdim eski kg döndüm işte arada 19 ay yine gebeyim
Önemli olan dogumdan sonra esksi gibi süt olsun diye yemeklere saldırmamak. İşte süt olsun tatlı ye şerbetli şeyler vs iç dayıyorlar yememleri kilo yerinde kalıyor sonra gitmiyor.
Siiz zaten ne yerseniz yiyin sütünüz olacak. Ha cok extrem durumlar olur sütünüz coğalması içinde örnek veriyorum tahinli olan seyler hemen süt yapar. Bol su içmek ve sık sık emzirmek Tahin pekmez,tahinli helva veya bulgur plavi gibi.ödemler inip zayıfladıktan sonra göbeginiz kalırsa karın kaslarınızı çalıstırıcak hareketler yapmak lazım