buss01 Kızlar reglim 9 gün gecikti 5. Günü 7. Ve 8. Günü kaset test yaptım negatif kasık ve bel ağrıları da var sizce gebelik yok mudur bu ay Ümit etmeli miyim randevu aldım cuma gününe verdiler gidip kan testi vericem