merhaba bende boyle bir soru sormuştum ama çok yanıt alamadım şöyle ben liv hastanesini duydum bikaç defa hamileligin ilk zamanlarında da gittim dr eda deniz atkın a daha sonra da iş sebebiyle yaşadığımız yere geldim ve 3 hafta sonra dogum icin gelecegim inşallah antebe…
eda hoca sakin guzeldi hastane zaten cok guzel temiz son öğrendiğime gore fiyatlar yukselmis 11 bin 12 bin dogum ucreti.. ncr de hatice ender soydinç var o da cok pahalı.. bir de abdulhamit soysal ı duydum ona da iyi diyorlar hem ncr de hem de hayat hastanesinde çalışıyormuş birkac doktor daha var ama onlar da klinik ömer dai, ibrahim halil özdurak gibi memnun olan var sankoda dogum yaptırıyormus ama fiyatlar yüksek oyle bende araştırıyorum geldigimde eda hoca ve abdulhamit soysal hocaya gidecegim ve karar verecegim…..