Merhaba, beta hgc değerim ilk öğrendiğimde 466ydı, 2 gün sonra tekrar beta verdik 523 çıktı. Hiç doktora gitmemiştik, ertesi gün hemen randevu alıp gittim. Doktor ultrasonla bakıp 3 mmlik bir kese gördüğünü söyledi(bu damar değilse eğer bir kese görünüyor burada dedi) 523 çıkan testi bir gün önce yaptırdığım için istemedi tekrar test aklımızı bulandırmayalım boş yere dedi, cuma gel tekrar bakalım dedi. 2 gün sonra kontrolüm var. Çok dua ediyorum bebeğim rahmimde olsun kesesi olsun içinde bebeğim olsun ve bu 40 haftayı beraber keyifle geçirelim istiyorum. Şu an folik asit kullanıyorum, beslenmeme çok dikkat ediyorum. Bakalım nasıl ilerleyecek bu süreç.. Benim gibi betası yavaş seyreden oldu mu?