Merhabalar 23 haftalık hamileyim geçen hafta detaylı ultrasona girdim. Herşeyi sapa sağlam çok şükür lakin ense kalınlığını 6.4 ölçtüler ve sınırın biraz üstünde diyerek genetiğe yönlendirdiler. Amniyonsentez fetak dna gibi seçenekleri anlattılar. Eşimle herhangi bir akraba bağımız yok, ikimizinde ailelerden gelme bir genetik hastalığımızda yok. Sizden böyle bir durum yaşayanınız ve bebeğinizin sağ sağlim doğan varmo ya da çevrenizde bildiğiniz… İçim rahat ama yinede duymak bilmek istiyorum beni umarım anlarsınız 😓