Zynpaydin Merhaba hanimlar cumartesi günü kontrolum var doktorumla konussam haftaya doguma alir mi acaba yani istek uzerine normal dogumu baslatr mi 40 haftayi gecmesini bekler mi
Babykalamar Zynpaydin normalse kendi sancinizi bekler bence durduk yere acilmaniz da yoksa suniyle Baslatmaz gibi
Prenses34_annesi Zynpaydin Normal doğum kendi sürecinde başlıyor diye biliyorum canım benim ben de 38+4 üm yarın muayene günüm var eğer normal doğuma uygun ise bebeğiniz normal doğum için bekletiyorlar diye biliyorum sezaryen ise gün veriliyor 🥰