guzelanne01_ minikoglumuz sık olarak değilde canım günde 1 2 kere kesin olmalı diyor doktorlar 2 gün hareket hissetmezsende gel diyorlar ,Hatta asla unutmam kızımda 23 haftadaydım hareketli olan bebek hareket etmez oldu 2 gün bekledim doktora nasıl gittiğimi bilmiyorum meğerse uyuyormuş☺️
minikoglumuz Ya soluma yatmadığım sürece hareketlerini hissetmiyorum. Sol kasigim da günde iki üç hissediyorum ama güçlü değil dışarıdan çok net Bi hareket görmedim de normal mi muane günüme daha 2 hafta var beklesem mi gitsem mi bilemedim
guzelanne01_ minikoglumuz bekleme canım bebeğinle ilgili en ufacık bişey hissettinmi anormallik varsa bekleme Ben normal denilince bekleyenlere şaşırıyorum bebek bu çünkü anne karnında asla ihmal olmaz 1 dakika bile önemli