Xbsnndndks Hanımlar bugun doktor kontrolüm vardı 32+4 günlüğüm nst de sancilarim çok çıktı erken doğum riskim var yatış yapabiliriz dedi 32 haftalik başına böyle bisey gelen var mı lütfen bilgilendiriniz
Hasanovaa Xbsnndndks bende 33+5de gittim doktor kontrolune erken dogum riskim varmish ama henuz nst olmadim doktor 35de gelmemi soyledi
Babykalamar Xbsnndndks bende 35+4 de gittim duzenli dogum sancim cikti ama karnimin sertlesmesi disinda bisey hissetmiyodum doktorum 3 gunluk fitil verdi. Ilk 3 gunde dogmayan bebek pat diye dogmaz dedi 36 doldursun sonra gelsin 35 i atlatsin dedi. O yuzden korkma kuzum yat dinlen bol bol
Betulsah Bende 32 haftalık dogum yaptım ama sancım acılmam yoktu direk suyum geldi biranda sancı durdurulabilir diye biliyorum yani en azindan 2 3 hafta daha geciktirebilirler belki doktorun ne diyor bu konuda
Xbsnndndks Yarın bi daha nts çekilecek yine sancılar çıkarsa yatış verilip ciğer gelistirici iğne vuralım dedi sadece