birannebirbebis Ekol hastanesine giden var mı memnun musunuz Halil Gürsoy Pala önerdiler var mı bir fikri olan?
35-altinkalp birannebirbebis ekolde irfan hocaya gidiyorum Gürsoy Hoca sada hastanesinde onda da ayrıntılı ultrason ve sonrasında amniyosentez yaptırdım. Muhteşem hocalar ikiside.
svdznc birannebirbebis bende sadık hocaya gidiyorum detaylı ultrason için Gursoy hocaya gittim çok iyi bir doktor :) memnun kaldım ben
birannebirbebis 35-altinkalp bende gürsoy hocaya detaylı yaptırıcam o yüzden merak ediyorum. Kaç dk sürdü incelemeleri sizinle konuşarak mı yaptı fotoğraf verdi mi
birannebirbebis svdznc yaa çok sevindim ben de ayrıntılı yaptırıcam gürsoy hocaya. Kaç dakika sürdü detaylıca inceleyip size de gösterdi mi birde fotoğraf verdi mi net miydi
35-altinkalp birannebirbebis fotoğrafı a4 kağıdı üstünde verdi 5-6 tane. 15-20 dkka sürdü önce hiç konuşmadan bakıyor sonrasında hepsini anlatıyor. Ben çok memnun kaldım
svdznc catty Kasım ayının sonuna doğru gittim 1265 TL vermiştim ama eminim ki şuan değişmiştir fiyatlar
Ysmnrn birannebirbebis canim hocam. Sahane biri. Komik ve iletisimi , bilgisi sahane. Ikili tarama sonrasi ve Detayli icin gittim. Cok iyi🍀