Mlsayca_07 Merhaba arkadaşlar ben 26+3 haftalığım bugün gün boyunca göbek delıgımın çevresı sanki karıncalanıyor ıgne batıyo gıbı oluyo normal mı bu yaşayan deneyımli annelerımız varsa lütfen yardımcı olabilir mi
AyFa1608 Mlsayca_07 arada bende de oluyor içten içe karnım yanıyor sanki ama rahmin büyümesine bağlıyorum ben sonuçta geriliyor kaslar açılıyor normaldir diye düşünüyorum
Suelifemir Mlsayca_07 bende ikici gebeliğimde öyle oldum bişey değil dediler sonra doğum yaptım ağrım çoğaldı doktora gittim göbek fıtığı çıktı inşallah seninki öyle değildir
Mlsayca_07 AyFa1608 bende o ihtimalleri düşündüm ama ilk hamılelıgım yınede degışık bi ağrım olunca korkuyorum
AyFa1608 Mlsayca_07 çok şiddetli olursa korkma. Ama dayanamıycak dereceye gelirsen doktora görün canım
Aycaynkp Mlsayca_07 ahhahahahah çok korkuttu ama düz duramadim krampdan büyüdüğü içinmiş sanırım bı kaç kere daha olursa sorucam doktoruma inşallah sağlıkla gelsin bebişlerimiz😊