Ben 32 de çalışabilir aldım hastanede çalışıyorum. Daha sonra 35te rahatsızlandığım için normal 3 günlük istirahat raporu aldım, çalışabilirim olduğu halde yıllık izin de aldım sonrasında. Yani çalışabilir aldınız diye diğer istirahat raporu alamazsınız diye bir şey yok