guzelanne01_ Imran16 Benim kızımda kız dedi doktorumuz net belliydi kız 14 haftamda hamd olsun değişmedi kızım☺️Oğlumdada 12+6 da erkek dedi doktorumuz 18 haftada kesinleşti değişmedi
guzelanne01_ Imran16 hayırlı ve sağlıklısı olsun canım öncelik bu rabbim tabiki kalbine göre versin inşallah yerine hayırlısı de 🤲🏻