Kubrabsyg45 Oznurtopal şuan kaçıncı haftadasnz ? Normal doğum mu olacak ve doktor ne diyor kilosu ile ilgili
Buse-ozdmr Kubrabsyg45 valla hergun 3 cevız yerım mutlaka ve gunde 2 muz sabahta peynır ağırlıklı kahvaltı😂
Oznurtopal Kubrabsyg45 haftasına göre normal diyor. 38 39.haftayi bekleyelim dedi bebek bekler mi bilmiyorum ama en azından 3300 3500 lü kiloları görmek istiyor sanırım. Normal doğum için engel yok ama ben korkudan sezaryen istiyor olabilirim 😐
Kubrabsyg45 Oznurtopal bende korkudan hep sezeryan olsam derdim bebek baş aşağı olmuştu normal doğum dedi doktor dün bı gittim tekrar popo geliş olmuş. Doktor yeri daralıyor daha zor döner sezeryan olabilirsin dedi. Çok istemek lazım demek ki 😀 zorla kendimi sezeryana hazırlıyorum