cihaninannesi Merhabalar arkadaşlar 22 haftalık gebeyim. 91 kg ile hamile kaldım şuan kesin 100 olmuşumdur. İlk gebeliğim . Hala bebeğimi hissedemiyorum sizce kilomdan dolayı hissetmemem normal midir artık moralim bozuluyor 😥😥😥
Gizzgzz cihaninannesi maalesef kilo etkiliyor ama sıkıntı etme kendine sağlıklı olsun yeter hissetmeye başlarsın biraz daha güçlenecek ilerleyen günlerde
yigitinannesi34 cihaninannesi endişelenmeyin bende 22. Haftada hissetmiştim, karnımın üstüne yatmıştım içeriden küçük bir vurma hissettim.
Eceklc_13 cihaninannesi kendini üzme 24 e kadar yolu Var ve her hamilelik bir değil bebeğin iyiymişse sağlıklıysa gerisinin ne önemi var hissedersin zamanla su iç tatlı bişeyler ye soluna yat biraz hissedersin inşallah 🫶🤍
guzelanne01_ cihaninannesi bende hissetmiyorum 18 +1 im kilomdan galiba benimde boyum 1.64 kilom 74 oldu kızımda 55 kiloydum 14 haftamda sanki seğirme gibi oluyordur sonrasında arttı ve 20 de sıklaştır tekmede başlamıştı
AyFa1608 cihaninannesi kilodan olacağını sanmıyorum canım ilk gebeliğin olduğu içindir. Bebeğin pozisyonu falan etkiler hissedip hissetmemeyi. Bende kiloluyum ilk gebeliğimde 94 le hamile kaldım 19 da hissettim. Bu ikinci 99 la hamile kaldım 16 da başladım hissetmeye.
zezenur cihaninannesi ben 66 kiloydum boyum 1.70 23. Haftada hissettim. Doktor 26ya kadar bekleyebiliriz ilk gebelikte çok geç hissedilebilir demişlerdi. Korkmayın hissedersiniz yakında
tugba07caylak08 cihaninannesi Kilodandır büyük ihtimalle iki hafta içinde hissetmezseniz doktora gidin bence