Nesrinkilicc Ameliyat saatini tam beş saat bekledim odada dakikalar yaklaştıkça tansiyonum düştü en son hemşireler beni almaya geldiğinde asansörde zangır zangır titriyodum tek, cok hızlıydı herşey ameliyathaneye girince gözlerimi sürekli kapatıp dua edip sakinleşmeye calıstım. Hemşireler zaten herşeyi hızlı bi şekilde yaptı ve ne oldugunu anlamadım. Spinal iğnesi vurulmadan önce birinden elimi tutmasını istedim ama öyle bi pozisyonda olmadığım icin tutmadılar. İğne vurulduktan sonra zaten bi rahatlama geliyor ve kesildiğinizi falan düşünmezseniz sakinleşmeye calısırsanız zaten hiçbirşey hissetmiyorsunuz. Yani herşey iğneyı vurulana kadar ve iğne de gram acıtmıyor