Merhaba herkese. 9 gün önce bebek odası takımı geldi hergün havalandırdım geceleri kapatıp sabah açıyoruz, dolap içine vs kahve ve karbonat koydum. Bebek mobilyası silmek için deterjan almıştım ilk onla sildim, Bi kaç gün sonra sirkeli su ile sildim ama kokusu hala geçmedi. Var mı başka yöntem bilen kızlar??