Ben 5 saat suni sancı çekip zorunlu sezeryan oldum sonrasında anesteziyi atarken kusma yaşadım çok halsiz düştüm, gaz cıkaramadım bir gün boyunca sırtıma vurdu ağrısı ve sırtım çürüdü diye ağlıyordum en son.ayaklananlara hep hayran oldum malesf öyle yaşayamadım ve ikinci tekrar sezeryan olucak şimdi napcam bilmiyorum