Denizim ben 25.haftamda aldım ilk hamile pantolonumu o haftaya kadar eski pantolonlarımı fermuarları açık giyiyodum😂 normalde 34 giyiyoken 36 aldım, kalçalar falan ister istemez genişliyo ☹Dışardan baksan sadece göbekten kilo almısım gibi duruyo ama ben anlıyabiliyorum eski pantolonlarım hala oluyo ama biraz daha dar oluyo, 36 birazcık bol geliyo 😌