beyzaumayy Merhaba arkadaşlar bugün 35+6 yız sabaha karşı suyumun gelmesi ile acile geldik saat 9 da sezeryan oldum bebeğin ciğerleri gelişmemiş küveze aldılar sütümde gelmiyor
Gizgiiiz beyzaumayy Bol bol sütünü sağ üzülüyorsundur seni çok iyi anlıyorum ilk oğlumu 32. Haftada doğurdum şimdi 4 yaşında geçiyor o günler. Haftası iyi kilosu az değil 10 günü geçmez çıkar
Skrn1 beyzaumayy bestal damla var süt için çoğu bayanda işe yarıyor deneyin gelsin gelmesin bol bol sağın sütünüzü
Surprizzz2022 Bnde 35 + 3 doğum yaptım elhamdülillah bir sknti olmadı. Allah in izniyle düzelir canm güzel haberler alırsın kendini üzme sütünde gelir öyle hemen süt gelmiyor bazen sabır
Ruken_olgn Surprizzz2022 37+2 de doğum yaptım hatta 4 gün oldu 2800 doğdu kızım bugün ki kontrolde 2600 olduğunu söyledi doktor ama sağlıklı olduğundan sıkıntı yok kilo gelip geçici inşallah küvezden çıkar bi an önce sağlıklı bir şekilde
Surprizzz2022 beyzaumayy yok kalmadı çok şükür gelişimi birazda öndeydi ondan olabilir şuan 22 aylık oldu ol🤲. Sağ salim gelsin eve hayrlisi ile sende üzülme cnm yeterli sağlıkları yerinde olsun bol su ve eyemene içmene dikkkat et❤️
Hazal63 beyzaumayy bizde 36+5 olduk bu gün yaklaşık 4 haftadır bebeğin başı aşağı inmişti ve bu gün doğum yaptım .
Ikicocukannesi32 Hazal63 kaç kilo doğdu ve solunumda sıkıntı oldu mu pazartesi doğum olacak 38 haftamda 37 de 2700 falandı Korkuyorum Kuveze girmesinden gerçi oğlumda 38 de doğdu 2960 kilo ile Kuveze girdi bunda her ihtimale karşı ciğer Geliştirici İğne yaptırdm