Arada benimde öyle oluyor 37+6 yim eğer o gün iş yapmissam yorulmussam çok yurumussem felan adet sancısı gibi , diyorum tamam herhalde dogurucam ama doğum sancısıda ara ara geliyormuş , kanala yerleşmeden dolayı da böyle ağrılar oluyormuş buradan okuduklarıma göre